UniCarriers DX to komfortowy wózek czołowy przeznaczony do pracy z ładunkami o masie od 1,5 do 3,2 tony. Charakteryzuje się on wieloma oczywistymi zaletami oraz silnikiem spalinowym najwyższej jakości zasilanym olejem napędowym lub LPG. Wózek czołowy UniCarriers DX pracuje cicho i niemal nie wytwarza drgań. Zbliżona do samochodowej charakterystyka jazdy oznacza, że operator ma stale kontrolę nad pojazdem. Zaawansowana ergonomia oraz szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych w zakresie bezpieczeństwa i wydajności sprawiają, że wózek oferuje światowy poziom sprawności oraz szereg funkcji podlegających modyfikacji i podnoszących wszechstronność. Maszyny z serii DX wyposażono w najnowocześniejszy silnik spalinowy zasilany LPG, który zapewnia maksymalne osiągi przy minimalnym poziomie emisji spalin. W trybie ECO zużycie paliwa spada o dodatkowe 18%. Trwały silnik wysokoprężny z układem szybkiego nagrzewania rozruchowego jest wyjątkowo niezawodny, łatwy do uruchomienia i zgodny z wymogami rygorystycznych norm środowiskowych. Wózek można łatwo serwisować dzięki zintegrowanemu systemowi diagnostycznemu, który umożliwia szybkie usuwanie usterek i ogranicza czas przestoju.
4-kołowy wózek czołowy IC GX. UniCarriers GX to komfortowy wózek czołowy przeznaczony do wyjątkowo ciężkiej pracy z ładunkami o masie od 3,5 do 5,0 t. Charakteryzuje się on wieloma oczywistymi zaletami oraz silnikiem spalinowym najwyższej jakości zasilanym olejem napędowym lub LPG. To ciężki i precyzyjny tytan pracy, który będzie pracował dla Ciebie w ciszy i niemal bez wytwarzania wibracji. Produkt oferuje zaawansowane rozwiązania z zakresu ergonomii oraz szereg innowacyjnych technologii podnoszących poziom bezpieczeństwa i osiągi. Bogata oferta wyposażenia dodatkowego podnosi wszechstronność maszyny. Zbliżona do samochodowej charakterystyka jazdy oznacza, że operator ma stale kontrolę nad pojazdem. Wózek czołowy GX wyposażony jest w najnowocześniejszy silnik spalinowy zasilany LPG charakteryzujący się maksymalną wydajnością przy minimalnym poziomie emisji spalin. Tryb pracy ECO dodatkowo obniża spalanie i wytwarzany hałas. Trwały silnik wysokoprężny z układem wtrysku Common Rail, filtrem DPF i zaworem EGR dostępny w serii GX jest wyjątkowo niezawodny, łatwy do uruchomienia i zgodny z wymogami rygorystycznych norm środowiskowych. Wózek można łatwo serwisować dzięki zintegrowanemu systemowi diagnostycznemu, który umożliwia szybkie usuwanie usterek i ogranicza czas przestoju.
Biuro i serwis: Rycerska 18 lok.1B, 80-180 Gdańsk-Kowale, Polska